"ISO-certifieringarna är ett kvitto på vårt målmedvetna arbete med att säkerställa kvalitet och trygghet i allt vi gör. Det här är inte bara viktigt för oss som organisation, utan också för våra kunder som förlitar sig på att vi skapar lösningar som håller högsta standard. Vi är en partner som både bidrar till kundernas framgång och en hållbar framtid," säger Johan Lanner, vice koncern-vd på Forefront.
Ett tydligt värde för kunder och samhälle
Certifieringarna är resultatet av ett arbete där Forefront systematiskt har utvecklat och anpassat sina processer för att möta de höga krav som ställs av ISO-standarderna. Detta arbete är en del av Forefronts långsiktiga strategi att kontinuerligt utveckla verksamheten och säkerställa att den ligger i framkant – för såväl medarbetare som kunder och samhället i stort.
- ISO 9001 (Kvalitet): Säkerställer att våra processer och leveranser håller högsta möjliga kvalitet, vilket bidrar till att våra kunder får stabila och effektiva lösningar.
- ISO 14001 (Miljö): Understryker vårt engagemang för hållbar utveckling genom att minska vår miljöpåverkan och bidra till långsiktigt ansvarstagande.
- ISO 27001 (Informationssäkerhet): Ger kunder och partners trygghet i att deras information hanteras med största omsorg och att vi aktivt arbetar för att minimera säkerhetsrisker i våra leveranser.
Om Forefront
Forefront föddes 2008 med en ambition om att bli den bästa konsultpartnern inom IT. Vi drivs av övertygelsen om att tekniken ger oss oanade möjligheter – för att utveckla människor, skapa bättre affärer och bygga hållbara samhällen. Men det är först när visioner blir delade visioner som de får konkret riktning och verklig kraft. För att leda andra att nå sina ambitioner består Forefront av fem bolag som stöttar våra kunder, oavsett utmaning.